REGULAMIN SPRZEDAŻY
W SKLEPIE INTERNETOWYM
„SZYBKI SZOP”
(zwany dalej „Regulaminem”)
Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie do umów sprzedaży produktów zawieranych w sklepie internetowym „SZYBKI SZOP” dostępnym na stronie internetowej szybkiszop.pl
prowadzonym przez
GM KRAFT Sp. z o.o.
działającą pod adresem:
ul.Celna 9, lok. 35
30-507 Kraków
numer REGON: 380255850
numer NIP: 6793169345
-
[Definicje]
-
Kupujący - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące również osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną - która zawarła albo zamierza zawrzeć z Przedsiębiorcą umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego „SZYBKI SZOP”.
-
Konsument – jest to osoba fizyczna, która dokonuje z Przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo która zamierza dokonać takiej czynności za pośrednictwem Sklepu internetowego „SZYBKI SZOP” w wyniku zastosowania procedury złożenia zamówienia opisanej w niniejszym Regulaminie.
-
Przedsiębiorca – GM KRAFT Sp. z o.o. działającą pod adresem: ul.Celna 9, lok. 35 30-507 Kraków numer REGON: 380255850 numer NIP: 6793169345
-
Sklep internetowy „SZYBKI SZOP” (dalej również Sklep) – jest to sklep internetowy prowadzony przez Przedsiębiorcę dostępny na stronie internetowej szybkiszop.pl.
-
Strona sklepu - strona internetowa o adresie szybkiszop.pl.
-
Umowa – jest to umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Kupującym a Przedsiębiorcą jako sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego „szybki szop” w wyniku zastosowania procedury złożenia zamówienia opisanej w niniejszym Regulaminie.
-
Towar – produkt dostępny w Sklepie Internetowym, mogący stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży; istotne i szczególne właściwości każdego Towaru udostępniane są na przypisanej mu podstronie Sklepu.
-
Czas Realizacji Zamówienia - czas, w którym zamówienie jest kompletowane, a następnie wydawane dostawcy w celu dostarczenia Towaru pod wskazany przez Kupującego adres; Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostaw.
-
Konto - usługa świadczona drogą elektroniczną; modyfikowalny element Sklepu, tworzony po dokonaniu Rejestracji przez Kupującego, w którym zebrane są informacje Kupującego i dokumentacja związana z jego Zamówieniami.
-
Koszyk - usługa świadczona drogą elektroniczną; formularz stanowiący integralną część systemu zakupowego Sklepu, w której Kupującego określa i zatwierdza przedmiot oraz warunki Zamówienia.
-
Newsletter - bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną, za pomocą, której Sprzedawca informuje Kupującego o nowościach w Sklepie, poprzez okresowe przesyłanie wybranych i stosownie zredagowanych treści w postaci listu elektronicznego.
-
Polityka Prywatności - dokument regulujący bezpieczeństwo ochrony prywatności i przetwarzania danych osobowych Kupujących; Polityka Prywatności stanowi załącznik numer 1 do Regulaminu.
-
Dni Robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
-
Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży i wskazujące istotne jej warunki, dokonywane przy wykorzystaniu funkcji Koszyka; Zamówienia można składać drogą elektroniczną poprzez system sprzedażowy Sklepu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze od godz. 9.00 do godz. 15.00; Kupującego może składać Zamówienia tylko na dostępne Towary.
-
-
[Postanowienia ogólne]
-
Właścicielem Towaru jest Przedsiębiorca.
-
Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia przez Przedsiębiorcę na rzecz Kupujących usług drogą elektroniczną, które polegają na umożliwieniu Kupującym zawierania przez Internet Umów sprzedaży Towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego „SZYBKI SZOP”, których cechy oraz ceny podane są na odpowiednich podstronach Sklepu.
-
Przedsiębiorca kieruje swoją ofertę do Kupujących będących Konsumentami, jak i Kupujących będących przedsiębiorcami. Do Kupujących będących przedsiębiorcami nie mają zastosowania te postanowienia Regulaminu, które skierowane są wyłącznie do Kupujących będących Konsumentami.
-
Kupujący, dokonując zakupów w Sklepie internetowym „SZYBKI SZOP”, zobowiązani są do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
-
Kupujący mogą kontaktować się z Przedsiębiorcą posługując się następującymi danymi kontaktowymi:
-
adres przedsiębiorstwa: GM KRAFT Sp. z o.o. działającą pod adresem: ul.Celna 9, lok. 35 30-507 Kraków
-
adres poczty elektronicznej: szopszybki@gmail.com (w Dni Robocze od godz. 10.00 do godz. 17.00);
-
numer telefonu: 727 770 404 (w Dni Robocze od godz. 10.00 do godz. 17.00);
-
-
-
[Wymagania techniczne]
-
Dokonywanie zakupów w Sklepie internetowym „SZYBKI SZOP” jest uzależnione od spełnienia przez Kupującego wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Przedsiębiorca, to jest od:
-
posiadania sprawnego połączenia z siecią Internet,
-
posiadania zainstalowanej przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox w wersji 8.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 10 i wyższej, Google Chrome w wersji 17 i wyższej, umożliwiającej wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów HTML z włączoną opcją akceptowania plików cookies.
-
-
-
[REJESTRACJA]
-
Rejestracji może dokonać jedynie osoba mająca pełną zdolność do czynności prawnych, a osoba ograniczona w zdolności do czynności prawnych – w przypadkach wskazanych w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.
-
W celu założenia Konta i uzyskania statusu zarejestrowanego Kupującego, należy dokonać uprzednio procedury rejestracji.
-
Użytkownik zyskuje status zarejestrowanego Kupującego w następstwie wykonania niezbędnych czynności rejestracyjnych w Sklepie według interaktywnego formularza. Kupujący wypełnia formularz stosując się do odpowiednich komunikatów wyświetlanych w formularzu podczas jego uzupełniania (w szczególności Kupujący podaje swoje prawdziwe dane oraz te oznaczone jako obowiązkowe), a następnie aktywuje przycisk „Dokończ Rejestrację”.
-
Kupujący może również założyć Konto w trakcie procedury składania Zamówienia poprzez uaktywnienie przycisku „Zarejestrować”.
-
Kupujący, używając funkcji formularzy, zobowiązany jest podać swoje prawdziwe dane oraz uzupełnić pola oznaczone jako obligatoryjne.
-
Z chwilą potwierdzenia dokonania rejestracji przez link aktywacyjny wysłany na adres e-mail Kupującego, zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną prowadzenia Konta z Przedsiębiorcą na czas nieokreślony.
-
Kupujący może wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta w każdym czasie, poprzez wysłanie takiego oświadczenia woli Przedsiębiorcy. Wypowiedzenie jest skuteczne z chwilą jego otrzymania przez Sprzedawcę. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta z 7-dniowym terminem wypowiedzenia, jeżeli Kupującego narusza postanowienia Regulaminu lub powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
-
W procesie Rejestracji Kupujący podaje hasło, poprzez które następnie uzyskuje dostęp do Konta. Kupujący ma obowiązek chronić hasło i nie może udostępniać hasła osobom trzecim. Konto jest niezbywalne.
-
-
[Składanie zamówienia i zawarcie umowy]
-
Zamówienia może składać jedynie osoba mająca pełną zdolność do czynności prawnych, a osoba ograniczona w zdolności do czynności prawnych – w przypadkach wskazanych w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.
-
Zamówienia składa się za pomocą witryny „SZYBKI SZOP” działającej na stronie internetowej szybkiszop.pl
-
Ceny sprzedaży Towarów wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług VAT.
-
Kupującego wiąże cena widniejąca przy Towarze w momencie złożenia przez niego zamówienia.
-
Kupujący zawiera Umowę zgodnie z następującą procedurą:
-
Kupujący wybiera Towar spośród pozycji ujętych w witrynie sklepu internetowego „SZYBKI SZOP” – możliwy jest wybór jednej lub większej liczby sztuk Towaru danego rodzaju;
-
Kupujący winien zapoznać się z właściwościami Towaru dokonując jego wyboru – w szczególności poprzez przeczytanie informacji zawartej w witrynie sklepu internetowego „SZYBKI SZOP”;
-
Kupujący, który zamierza dokonać zakupu określonego Towaru, winien wybrać opcję „Dodaj do koszyka”;
-
Kupujący może umieścić wybrane przez siebie towary w Koszyku. Po wybraniu opcji „Koszyk” Kupujący jest odesłany do podstrony, gdzie może dowolnie modyfikować swojej zamówienie poprzez zmianę ilości zamawianego Towaru lub usuwanie Towaru z koszyka oraz gdzie Kupujący może dokonać wyboru sposobu dostawy.
-
-
Po dokonaniu wyboru Towaru Kupujący, który zamierza zawrzeć Umowę, winien nacisnąć przycisk „Przejdź do kasy” bądź „Realizuj Zamówienie”
-
Po wybraniu opcji „Realizuj Zamówienie” bądź „Przejdź do kasy”, Kupujący uzyskuje informację na temat: wybranego Towaru, ceny jednostkowej sprzedaży oraz liczby zamówionych sztuk Towaru;
-
Następnie Kupujący dokonuje wyboru:
-
sposobu odbioru Towaru, będącego zarazem sposobem dostarczenia Towaru, przy czym przy danym sposobie dostarczenia Towaru podane są również koszty dostarczenia obciążające Kupującego,
-
sposobu płatności ceny sprzedaży i ewentualnych kosztów dostarczenia Towaru
-
-
-
oraz podaje dane w postaci: imienia, nazwiska, telefonu, adresu e-mail, jak również adresu (miejscowość, ulica, numer, kod pocztowy) jak również uzupełnić pozostałe wymagane pola formularza;
-
-
-
Kupujący powinien sprawdzić prawidłowość podanych przez siebie danych;
-
Przed zawarciem Umowy Kupujący winien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności, potwierdzić fakt zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia;
-
Informacja udzielona przez Przedsiębiorcę w toku procedury zawarcia Umowy, o których mowa powyżej wraz z kompletnymi danymi i oświadczeniami podanymi przez Kupującego stanowi Formularz zamówienia;
-
Kupujący, którzy zamierza zawrzeć Umowę na warunkach określonych w Formularzu zamówienia, winien wybrać opcję „Zamówienie z Obowiązkiem Zapłaty”
-
-
Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym a Przedsiębiorcą zostaje zawarta z chwilą wyboru przez Kupującego opcji „Kupuję i płacę” po wykonaniu czynności, o których mowa w ust. 5.5. powyżej. Wybór opcji „Kupuję i płacę” jest równoznaczny ze zobowiązaniem się Kupującego do realizacji ciążących na nim obowiązków wynikających z Umowy, w szczególności obowiązku zapłaty ceny sprzedaży powiększonej o koszty dostarczenia Towaru obciążające Kupującego oraz obowiązku odebrania Towaru wydanego przez Przedsiębiorcę. Do chwili wyboru tej opcji, Kupujący nie jest związany złożonymi oświadczeniami i w każdej chwili może zaniechać procedury składania zamówienia, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
-
Po dokonaniu wyboru opcji „Kupuję i płacę”, Kupujący otrzymuje informację o numerze zamówienia. Na adres e-mail podany przez Kupującego przy składaniu zamówienia zostanie wysłane potwierdzenie zawarcia Umowy ze wskazaniem jej numeru.
-
Dane adresowe oznaczone przez Kupującego zgodnie z ust. 5.5.6. powyżej są zarazem danymi, pod które nastąpi dostarczenie Towaru przez Przedsiębiorcę, chyba że Kupujący zadeklarował chęć otrzymania przesyłki na inny adres.
-
-
[Sposób i termin spełnienia świadczenia przez Przedsiębiorcę]
-
Świadczenie Przedsiębiorcy po zawarciu Umowy polega na dostarczeniu Kupującemu zakupionego Towaru.
-
Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia – w wykonaniu zawartej Umowy – Towaru wolnego od wad.
-
Czasem realizacji zamówienia jest czas od dnia uznania rachunku bankowego Przedsiębiorcy sumą przedpłaty do dnia dostarczenia Towaru Kupującemu.
-
Za dzień dostarczenia Towaru Kupującemu przyjmuje się:
-
w razie przesłania Towaru kurierem – dzień, w którym produkt został dostarczony pod podany przez Kupującego adres,
-
w razie przesłania Towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej dzień, w którym produkt został dostarczony pod wskazany adres bądź odebrany z placówki pocztowej.
-
-
Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia Towaru, przy czym nie przekracza 14 dni.
-
Jeżeli Przedsiębiorca nie jest w stanie zrealizować zamówienia z tego powodu, że Towar nie jest dostępny, zawiadomi o tym Kupującego w terminie 3 dni roboczych od zawarcia Umowy. W takim przypadku Przedsiębiorca zwraca całą otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną, chyba że Kupujący wyrazi zgodę na przedłużenie czasu realizacji zamówienia.
-
Dostarczenie zakupionego przez Kupującego Towaru odbywa się wedle jego wyboru:
-
Szybki Szop Dowóz
-
-
-
[Sposób i termin zapłaty]
-
Zapłata ceny zakupionego Towaru następuje w formie Gotówki lub Karty Płatniczej – podczas doręczenia Towaru Kupującemu.
-
Kupujący dokonuje płatności łącznie tytułem ceny zakupionego Towaru oraz tytułem kosztów jego dostarczenia – jeśli wybrał sposób dostarczenia związany z poniesieniem kosztów. Kupujący dokonuje płatności wskazując numer zamówienia, jeśli wybrał opcję przelewu bankowego.
-
-
[Wydanie produktu]
-
Wydanie dostarczonego Kupującemu Towaru następuje:
-
do rąk własnych Kupującego,
-
do rąk osoby legitymującej się pisemnym upoważnieniem do odbioru podpisanym przez Kupującego – upoważnienie winno wskazywać w szczególności numer zamówienia oraz imię, nazwisko osoby upoważnionej do odbioru.
-
-
Z chwilą wydania Towaru Kupującemu bądź osobie przez niego upoważnionej, na Kupującego przechodzi niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru.
-
-
[Prawo Konsumenta do odstąpienia od Umowy]
-
Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od zawartej Umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
-
Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia, kiedy Konsument lub wskazana przez niego osoba (inna niż przewoźnik dostarczający Towar) objął Towar w posiadanie.
-
Jeżeli na podstawie zawartej Umowy, Przedsiębiorca dostarcza Konsumentowi wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia od Umowy termin od dnia objęcia przez Konsumenta lub wskazanej przez niego osoby (innej niż przewoźnik) w posiadanie ostatniego Towaru, jego partii lub części.
-
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Przedsiębiorcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie ze wzoru formularza nie jest obowiązkowe.
-
Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem na adres Przedsiębiorcy.
-
Niezwłocznie po otrzymaniu przez Przedsiębiorcę oświadczenia o odstąpieniu Konsumenta od Umowy, na podany przez Konsumenta przy składaniu zamówienia adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania tegoż oświadczenia przez Przedsiębiorcę.
-
Przedsiębiorca nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy drogą elektroniczną.
-
W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy, uważa się Umowę za niezawartą.
-
Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Przedsiębiorcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy, chyba że Przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze Towar.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy przez Konsumenta, Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni o dnia, w którym Konsument poinformował Przedsiębiorcę o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrotu płatności Przedsiębiorca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inne rozwiązanie.
-
Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, o którym mowa w ust. 9.10. Regulaminu, do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Przedsiębiorcy przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Konsument, który odstępuje od Umowy nie jest zobowiązany do ponoszenia jakichkolwiek kosztów za wyjątkiem:
-
bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru,
-
wybrania przez Konsumenta, po odstąpieniu od Umowy, sposobu zwrotu Towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorcę – Przedsiębiorca nie jest zobowiązany wówczas do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem Towaru.
-
-
Konsument, który odstępuje od Umowy ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
-
Art. 35 ustawy o prawach konsumenta o obowiązku zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy i art. 38 tej ustawy o wyłączeniu prawa do odstąpienia od umowy nie znajdują zastosowania.
-
-
[Odpowiedzialność Przedsiębiorcy za wady Towaru. Procedura reklamacyjna]
-
Zgodnie z art. 556 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny Przedsiębiorca jest odpowiedzialny względem Konsumenta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru.
-
Wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z Umową. W szczególności Towar jest niezgodny z Umową, jeżeli:
-
nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,
-
nie ma właściwości, o których istnieniu Przedsiębiorca zapewnił Konsumenta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór,
-
nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Przedsiębiorcę przy zawarciu Umowy, a Przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,
-
został Konsumentowi wydany w stanie niezupełnym.
-
-
Wada prawna istnieje jeżeli Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
-
Przedsiębiorca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Towarze w tej samej chwili.
-
Szczegółowa regulacja odpowiedzialności Przedsiębiorcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne została zawarta w art. 556 – 576 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.
-
Konsument zgłasza wystąpienie wady Towaru poprzez złożenie reklamacji.
-
Reklamację Rzeczy można składać pisemnie na adres: Anna Gola prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą GM KRAFT Sp. z o.o. działającą pod adresem: ul.Celna 9, lok. 35 30-507 Kraków. Wraz z reklamacją, Konsument powinien przesłać Towar, którego reklamacja dotyczy – Przedsiębiorca zwraca niezwłocznie koszt wysyłki Towaru podlegającego reklamacji.
-
W reklamacji Konsument powinien:
-
podać rodzaj niezgodności Towaru z Umową oraz w miarę możliwości opisać stwierdzoną niezgodność,
-
podać adres do doręczeń lub adres e-mail, pod który Przedsiębiorca winien wysłać odpowiedź na reklamację – w braku tego adresu, odpowiedź na reklamację jest wysyłana pod adres, z którego nastąpiło wysłanie reklamacji,
-
wskazać z jakiego uprawnienia – z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne – zamierza skorzystać.
-
-
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Konsumenta adres lub w inny podany przez Konsumenta sposób.
-
Jeżeli odpowiedź w sprawie reklamacji nie zostanie wysłana do Konsumenta przed upływem 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Przedsiębiorcę, uważa się, że Przedsiębiorca uwzględnił reklamację.
-
W odpowiedzi w sprawie reklamacji Przedsiębiorca wskazuje, czy reklamację uwzględnił, podaje podstawę faktyczną rozstrzygnięcia dotyczącego zgłoszonej reklamacji, a w razie uwzględnienia reklamacji – również rodzaj świadczenia należnego Konsumentowi w związku z wadą Towaru, chyba że Konsument dokonał wiążącego Przedsiębiorcę wyboru uprawnienia przysługującego mu z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru.
-
-
[Ochrona danych osobowych i polityka prywatności]
-
Kupujący, wypełniając Formularz zamówienia, udostępnia swoje dane osobowe Przedsiębiorcy, który jest administratorem udostępnionych danych osobowych. Wszystkie informacje dotyczące Ochrony danych osobowych, polityki prywatności i plików cookies znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.
-
-
[Pozasądowe procedury rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur]
-
Konsument jest uprawniony do wystąpienia do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu cywilnoprawnego między Konsumentem a Przedsiębiorcą w trybie przepisu art. 36 Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej.
-
Konsument ma również możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu będącego następstwem zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej.
-
Konsument jest także uprawniony do zwrócenia się do właściwego dla swojego miejsca zamieszkania miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów celem uzyskania bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów jak również celem wystąpienia w jego imieniu do przedsiębiorcy w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów. Miejski lub powiatowy rzecznik konsumentów może wytaczać powództwa na rzecz Konsumenta oraz wstępować, za jego zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów Konsumenta na gruncie ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
-
Poza procedurami określonymi w punktach 11.1. – 11.3. powyżej nie przewiduje się pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
-
Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są również w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
-
-
[Koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość w celu zawarcia Umowy]
-
Kupujący nie ponosi kosztów korzystania ze środka porozumiewania się na odległość w celu zawarcia Umowy z Przedsiębiorcą, oprócz normalnych kosztów wynikających w szczególności z opłat ciążących na Kupującym z tytułu umowy z podmiotem zapewniającym dostęp do sieci Internet.
-
-
[Sposób utrwalania treści zawieranej Umowy]
-
Treść zawieranej Umowy jest utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Przedsiębiorcy oraz udostępniana na każde żądanie Kupującego.
-
-
[Zasady korzystania z kodów rabatowych]
-
Kod rabatowy upoważnia do rabatu (zniżki) w wysokości wskazanej przez sklep internetowy pekoe.pl. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany warunków promocji w dowolnym czasie. Kody rabatowe posiadają określone daty ważności. Po ich upłynięciu nie będzie można skorzystać z kodów.
-
Oferta promocyjna w postaci kodów rabatowych dotyczy wyłącznie Kupujących, którzy w okresie obowiązywania promocji wpisali poprawny kod w polu „Kod rabatowy” oraz potwierdzili go przyciskiem „aktywuj” podczas składania zamówienia. Wpisanie kodu rabatowego w polu spowoduje obniżenie wartości zamawianych towarów o wartość procentową lub pieniężną przekazanego Kupującemu Kodu rabatowego.
-
Kody rabatowe nie łączą się, nie sumują się ze sobą oraz nie mogą być wykorzystywane przy zakupie Towarów objętych innymi promocjami (o ile regulamin promocji nie mówi inaczej). W jednym zamówieniu może zostać wykorzystany tylko jeden Kod rabatowy.
-
-
[Newsletter]
-
Każdy Kupujący może zrezygnować z usługi subskrypcji Newslettera, którą Przedsiębiorca świadczy drogą elektroniczną, w każdym momencie ze skutkiem natychmiastowym poprzez powstrzymanie się od korzystania z takiej usługi, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
-
Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest bezpłatnie przez Przedsiębiorcę na rzecz Kupujących, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.
-
W celu zasubskrybowania Newslettera, Kupujący wykonuje następujące czynności:
-
zamawia poprzez formularz dostępny na stronie www.szybkiszop.pl oraz poprzez podanie swojego adresu poczty elektronicznej (e-mail) usługę Newslettera;
-
dokonuje akceptacji treści Regulaminu oraz wyraża zgodę na przekazywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej związanych z świadczoną usługą Newslettera poprzez oznaczenie checkboxów o treści:
-
„Akceptuję Regulamin”
-
Wyrażam zgodę na przekazywanie mi informacji handlowej na powyższy adres e-mail i zdaję sobie sprawę, że mogę ją wycofać w każdej chwili lub dokonać zmian podanych przeze mnie danych osobowych.
-
-
uaktywnia przycisk „Zapisz się”;
-
aktywuje link wysłany na adres e-mail podany w formularzu Newslettera.
-
Z chwilą użycia linku aktywacyjnego wysłanego na e-mail Klienta, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta umowa o świadczeniu usługi Newsletter na czas nieoznaczony.
-
Kupujący może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera poprzez dezaktywację subskrypcji. Rezygnacja z Newslettera następuje poprzez wysłanie takiego oświadczenia woli na adres biuro@pekoe.pl lub poprzez przycisk „Rezygnuję z subskrypcji” w wiadomości e-mail. Umowa zostanie również rozwiązana, jeżeli Klient usunie Konto.
-
Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez Sprzedawcę jest dobrowolna i w każdej chwili Klient może ją wycofać.
-
Przedsiębiorca jest uprawniony do uniemożliwienia Kupującemu dostępu do usług nieodpłatnych, jeżeli Kupujący działa na szkodę Przedsiębiorcy lub innych Kupujących, czy też narusza przepisy prawa lub postanowienia Regulaminu.
-
-
-
[Zmiana Regulaminu]
-
Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
-
W stosunku do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu, zastosowanie znajduje Regulamin w wersji obowiązującej w dacie zawarcia Umowy, chyba, że Przedsiębiorca – zmieniając Regulamin – złoży odmienne zastrzeżenie, a jednocześnie wprowadzona zmiana jest korzystniejsza dla Konsumenta niż zmieniane postanowienie Regulaminu.
-
-
[Postanowienia końcowe]
-
Strony Umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem strony Sklepu zobowiązują się do podjęcia prób polubownego rozstrzygnięcia sporu, przed złożeniem wniosku o wszczęcie postępowania sądowego.
-
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie ma prawo Rzeczypospolitej Polskiej, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego. Wyłącza się, na podstawie art. 6 Konwencji, stosowanie Konwencji wiedeńskiej o międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG).
-
Kupujący nie jest zobowiązany do składania kaucji ani do udzielenia innych gwarancji finansowych.
-
Przedsiębiorca nie jest związany jakimkolwiek kodeksem dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 Ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 roku o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
-
Zakupiony Towar– oprócz odpowiedzialności Przedsiębiorcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne – nie jest objęty gwarancją.
-
Przedsiębiorca nie świadczy na rzecz Kupującego jakichkolwiek usług posprzedażnych.
-
Kupującego obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
-
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Polityka Prywatności
-
[Dane osobowe]
-
Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/ 679 UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) po przekazaniu danych przez Kupującego jest GM KRAFT Sp. z o.o. działającą pod adresem: ul.Celna 9, lok. 35 30-507 Kraków numer REGON: 380255850
numer NIP: 6793169345
-
-
-
Cele w jakich przetwarzane są Państwa dane osobowe:
-
zapewnianie obsługi transakcji Kupującego, w tym rozwiązywanie problemów technicznych;
-
Rejestracja oraz zarządzanie kontem Kupującego;
-
monitorowanie aktywności Kupujących
-
kontaktowanie się z Kupującymi, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług, obsługą Użytkownika, dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności e-mail oraz telefon;
-
zapewnienie bezpieczeństwa świadczonych usług drogą elektroniczną, w tym egzekwowanie przestrzegania Regulaminu;
-
realizacja umów zawartych w ramach umowy sprzedaży lub usługi Newsletter;
-
dopasowanie reklam zgodnie z uprzednio przeglądanymi treściami;
-
prowadzenie marketingu bezpośredniego własnych usług;
-
wykonanie obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych lub rachunkowych;
-
wsparcie dla ubezpieczenia zakupionego towaru;
-
prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;
-
statystycznych;
-
archizacyjnych;
-
w. zapewnienie rozliczalności.
-
-
-
-
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest/są:
-
wykonanie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną prowadzenia Konta oraz umowy sprzedaży na podstawie art. 6 pkt. 1 b) RODO,
-
zgoda na działania marketingowe na podstawie art. 6 pkt. 1 a) RODO,
-
zgoda na profilowanie na podstawie art. 6 pkt. 1 a) RODO,
-
przetwarzanie niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie art. 6 pkt.1 c) RODO,
-
prawnie uzasadnione interesy administratora na podstawie art. 6 pkt. 1 f) RODO.
-
-
-
-
Kategorie i zakres przetwarzanych danych osobowych: dane niezbędne do wykonania umowy zawartej pomiędzy Przedsiębiorcą a Kupującym. ( jeśli wiadomo jakie dane można podać).
-
-
-
Państwa dane osobowe mogą zostać powierzone podmiotom przetwarzającym dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie umowy o powierzenie danych osobowych, tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji ww. celów, w tym m.in. firmy przewozowe (kurierzy, Poczta Polska) oraz innym Administratorom danych osobowych, jeśli mają prawnie uzasadniony interes lub jest to niezbędne z uwagi na wykonanie umowy. Dane osobowe zgromadzone przez Administratora mogą być także udostępnione odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa, lub innym osobom i podmiotom – w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.
-
-
-
Państwa dane osobowe będą przechowywanie przez okres:
-
wymagany przez przepisy prawa,
-
niezbędny do przedawnienia roszczeń z umowy sprzedaży,
-
niezbędny do przedawnienia roszczeń z umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną prowadzenia Konta
-
posiadania konta,
-
do momentu cofnięcia zgody na marketing i zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych.
-
-
-
-
Posiada Pani/ Pan prawo do:
-
dostępu do treści swoich danych,
-
ich sprostowania,
-
usunięcia,
-
ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
-
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
-
-
-
-
W celu realizacji swoich uprawnień należy złożyć stosowne żądanie Administratorowi na wskazany wyżej adres.
-
-
-
Podanie wymaganych danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy, konsekwencją nie podania danych jest brak możliwości zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Przedsiębiorcą.
-
-
-
W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, mają Państwo prawo do wycofania zgody w każdej chwili, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
-
-
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym polegający na profilowaniu danych, w celu monitorowania aktywności kupujących oraz dopasowania reklam zgodnie z uprzednio przeglądanymi treściami.
-
-
[Bezpieczeństwo informacji]
-
-
Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych określone w RODO zapewniające zwiększoną ochronę i bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych, odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, w szczególności zabezpiecza technicznie i organizacyjnie dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Zbiór zgromadzonych danych osobowych przechowywany jest na zabezpieczonym serwerze oraz dane są chronią również poprzez wewnętrzne procedury Administratora z zakresu przetwarzania danych osobowych i polityki bezpieczeństwa informacji
-
-
-
Do zalogowania się na Konto, konieczne jest podanie hasła i loginu. W celu zapewnienia stosowanego poziomu bezpieczeństwa hasło dostępu do Konta istnieje w formie zaszyfrowanej. Rejestracja i logowanie do Konta odbywa się w bezpiecznym połączeniu https.
-
-
-
Administrator wskazuje jednocześnie, iż korzystanie z sieci Internet i usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się ze szczególnymi zagrożeniami teleinformatycznymi, takimi jak: obecność i działanie robaków internetowych (worm), oprogramowania typu spyware lub malware, w tym wirusów komputerowych, jak również możliwość bycia narażonym na cracing lub phishing (łowienie haseł), i inne. Aby pozyskać szczegółowe i profesjonalne informacje odnośnie zachowania bezpieczeństwa w sieci Internet, Administrator rekomenduje ich zasięgnięcie u podmiotów specjalizujących się w tego rodzaju usługach informatycznych.
-
-
Polityka związana z plikami cookies:
-
-
Pliki cookies – są to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, zapisywane przez serwery szybkiszop.pl. lub także przez serwery firm partnerskich na urządzeniu końcowym użytkownika (min. Komputer, smartfon itp.).
-
Serwery mogą odczytać pliki cookies przy każdorazowym połączeniu się z urządzenia końcowego.
-
Przeglądarki internetowe w ustawieniach domyślnych akceptują tworzenie plików cookies na urządzeniu użytkownika.
-
Kupujący może w każdej chwili usunąć pliki cookies umieszczone na jego urządzeniu końcowym za pomocą opcji dostępnych w jego przeglądarce internetowej lub zablokować możliwość ich tworzenia.
-
Zablokowanie możliwości tworzenia plików cookies może negatywnie wpłynąć na działanie strony szybkiszop.pl na urządzeniu jej użytkownika.
-
-
-
-
Cele tworzenia plików cookies:
-
dostosowanie zawartości serwisu szybkiszop.pl internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania z usług, jakie zapewnia strona szybkiszop.pl,
-
tworzenia statystyk oraz ich analizowania,
-
utrzymania sesji użytkownika serwisu szybkiszop.pl
-
-
Rodzaje tworzonych oraz używanych plików cookies:
-
Zasadnicze rodzaje plików cookies:
-
sesyjne – pliki tymczasowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym do czasu wylogowania, opuszczenia Serwisu lub wyłączenia oprogramowania (najczęściej przeglądarki internetowej);
-
stałe - są to pliki przechowywane są w urządzeniu końcowym przez czas określony lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
-
-
Ze względu na cel w ramach Serwisu stosujemy następujące rodzaje plików cookies:
-
wymagane pliki cookies – są to pliki niezbędne dla sprawnego poruszania się po Serwisie i korzystania z wszystkich funkcji Serwisu.
-
pliki cookies wydajności – zbierają informacje na temat sposobu korzystania z Serwisu przez użytkownika, m.in. najczęściej odwiedzanych stron oraz komunikatów o wystąpieniu błędów. Nie zbierają informacji identyfikujących użytkowników. Ich celem jest poprawa działania Serwisu;
-
pliki cookies funkcjonalności - pliki te pozwalają witrynie zapamiętać wybory, jakich (o ile w ogóle) dokonuje użytkownik (nazwa użytkownika, język lub region) i dostarczyć funkcje dostosowane do indywidualnych potrzeb (o ile takie funkcje są dostępne);
-
pliki cookies reklamowe – pomagają w dostarczaniu reklam odpowiadających zainteresowaniom użytkownika. Mogą zbierać informacje o zwyczajach korzystania z przeglądarek i dostosować treść reklamy do zainteresowań użytkownika;
-
pliki cookies statystyczne – służące do zliczania statystyk dotyczących Serwisu.
-
-
-
-
-
Informujemy, że oprócz własnych plików cookies wykorzystujemy również pliki cookies zewnętrzne zamieszczane przez naszych partnerów za pośrednictwem Serwisu, w szczególności dla potrzeb reklamowych i statystycznych.
-
-
-
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym za pośrednictwem Serwisu mogą być wykorzystywane również przez naszych partnerów.
-
-
Załącznik nr 2 do Regulaminu
______________________________________, dnia ___________________
(miejscowość) (data)
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________
(imię, nazwisko i adres konsumenta)
GM KRAFT Sp. z o.o.
ul.Celna 9, lok.
35 30-507 Kraków
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy nr __________________, zawartej w dniu ___________________ r., dotyczącej sprzedaży następującego towaru:
____________________________________________________________________________________________________,
dostarczonego mi w dniu ____________________ r.
_______________________________________________
(podpis konsumenta)